{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

حمایت مرکز رشد فرهنگ و هنر اصفهان از خلاقیت هنری دانش آموزان

ثبت شده در: 1394/01/25 مشاهده: 55     دسته بندی: اخبار آموزش و پرورش

به گزارش تیم رصد گاما به نقل از ایرنا مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: مرکز رشد فرهنگ و هنر اصفهان آمادگی حمایت از طرح های فرهنگی هنری و ایده های خلاقانه دانش آموزان را دارد.

 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی روز دوشنبه در دیدار دانش آموزان مدرسه رسول صادق (صلی الله علیه و آله) با وی افزود: با ارائه ایده های برتر به مرکز رشد فرهنگ و هنر اصفهان، مشاوره علمی، کمک مالی و تسهیلاتی جهت تولید محصولات و همچنین مجوز تاسیس شرکت های دانش بنیان ارائه خواهد شد.

وی اظهار داشت: اصفهان اولین استانی است که در آن مرکز رشد فرهنگ و هنر تاسیس شده است و در پنج استان دیگر کشور نیز در آینده نزدیک مرکز رشد فرهنگ و هنر راه اندازی خواهد شد.

وی ارتباط مؤثر مسوولان مدرسه و دانش آموزان و برنامه درسی را سه عامل تاثیرگذار در ارتقاء و رشد علمی و فرهنگی دانش آموزان عنوان کرد.

حجت الاسلام قطبی با تاکید بر لزوم پیوند مدرسه و مسجد خاطر نشان کرد: این موضوع از برنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد است و دانش آموزان بعد از مدرسه می توانند جذب کانون های فرهنگی و هنری بشوند و در فضای عمومی جامعه نیز کارفرهنگی انجام دهند و پیوند بین آنان و مساجد تقویت شود.

وی با بیان اینکه نسل نو جامعه دارای امکانات و بستر های لازم هستند، گفت: این نسل می تواند نواندیشی کند و خلاقیت داشته باشد و آینده کشور را بسازد.